DECEMBER, 10, 2014.

Japp, nu kör vi. Ikväll måste jag göra online engelskans final, imorgon har jag två finals, på lördag morgon kommer jag behöva åka till min lärares kontor för att göra en final och sen nästa vecka har jag endast den andra engelskan kvar och sen måste vi sitta och titta allas projekt i sport psykologin. Jag känner mig inte jättestressad över allt detta för det känns som att jag har kontroll. Måste erkänna att jag inte har ansträngt mig så jättemycket den här terminen men jag kommer nog ändå klara mig fint med betygen. Förmodligen inte lika bra som förra terminen, men denna termin har jag mest bara längtat till den 19 december. Som nu snart är här och nu börjar det kännas läskigt istället. För "mitt liv" är ju här? Fast jag vill ju inte vara här längre, men nu måste jag skaffa mig ett liv hemma i Sverige igen. Det ska nog gå bra. Jag får ta steg för steg bara! Nu måste jag börja med det plugg jag har att göra. Hoppas allt är bra med er och att er vecka rullar på fint. Det kommer nog eka lite tomt här ett tag framöver, har lite att stå i som sagt, men snart är jag tillbaka som vanligt, fast då åker jag iofs hem. Haha. Kraam♥
 
LADREAM | |
#1 - - Le Cat:

Så sjukt att det ÄNTLIGEN har blivit dags för dig att komma hem! Trodde nästan inte att den dagen skulle komma alls, ÅÅÅH <3 Längtar till lördagen, så mycket gos!

Svar: jag veeet! känner lite så jag med, men om exakt en vecka sitter jag redan uppe i luften <3 vi ses snaaaaart! LOVE YOU
Felicia Österberg

Upp