DECEMBER, 12, 2014.

Lite bilder dagen till ära. Kim har fixat de coolaste baseballtröjorna till oss. Så snygga! Så nu har vi vänskapströjor istället för armband och sånt, mycket bättre! Haha. Tre finals är avklarade och jag längtar tills de andra två blir klara. Det blev en lugn kväll igår, jag och Kim stannade hemma. Hon höll på att fixa på sitt projekt och jag städade i lägenheten samt så började jag lite smått packa. Det kommer bli intressant att se om allt får plats i mina två resväskor. Har redan skänkt en massa kläder till Kim så jag hoppas att de som finns kvar nu går att packa ner. Sen får det ju inte bli övervikt heller. Men det ska nog gå att lösas! Imorgonbitti måste jag som sagt hem till min lärare så det blir en lugn kväll idag med, måste plugga för fullt. Men imorgon efter proven är klara ska vi fira för fulla muggar! Nu ska jag gå och kika vad jag kan hitta på för roligt till frukost. Trevlig fredag på er!
 
LADREAM | |
Upp