DECEMBER, 21, 2014.

Hemma. Äntligen har jag landat i vårt vackra Sverige. Men! Jetlagen är ju inte att leka med, satan i hela gatan vad jag mår som en överkörd något. Men det går nog över snart! Längtar lite, hehe. De sista dagarna i LA var helt totalt underbara. Jag och Carro gick och åt middag och tog en öl på en sportbar i närheten av lägenheten i onsdags. Efter Kims lektion kom hon och gjorde sällskap tillsammans med shottar och en stark drink. Det resulterade i en partykväll som avslutades 08.30 morgonen efter. Kul hade vi verkligen! Vi vaknade upp efter 2 timmar och drog oss iväg till Santa Monica för att fixa lite med skolböcker och sen drog vi ner till promenaden för lite sista minuten shopping. Snabbt hem efter det för att duscha och göra oss i ordning för att sedan dra till Marina. Där väntade middag och fest. 05.30 på fredag morgon skjutsade världens bästa Amanda mig till flygplatsen. Flygresan gick faktiskt väldigt bra och när jag hade landat möttes jag av världens bästa familj. Jag åkte med mamma, Christian och Elin sen till Katrineholm där jag möttes av de finaste hundarna + valpar. Jag hade svårt att hålla mig vaken så det blev en kort powernap under dagen, sen duschade jag och sminkade mig lite eftersom jag trodde att mina tjejer skulle komma hem till oss senare. Men det var dåligt med svar från deras håll så jag gick och tänkte för mig själv att dom antingen har glömt bort att jag kommit hem eller att dom faktiskt kanske inte bryr sig så mycket. Haha. Men ack så fel jag hade. Mamma sa åt mig att ta på mig jackan och sen fick jag en ögonbindel runt ögonen. Blev ledd av Christian och Elin när vi kom fram och när jag tog av mig ögonbindeln möttes jag av nästan alla mina bästa människor sittandes på en grekisk restaurang här i Katrineholm. Så överraskad och glad! Tack för att ni kom ♥ Hela gänget styrde senare hem till oss där vi spelade spel och åt godis hela kvällen. Perfekt kväll, verkligen. Så lyckligt lottad. Inatt sov jag nästan ingenting, mellan 06 - 09 sov jag djupt men innan vet jag inte vad jag höll på med riktigt. Gunilla och morfar har varit och hälsat på under dagen, mys! När dom + Elin hade dragit hem somnade jag som en stock tills Christian kom och väckte mig eftersom det var dags för middag. Ville egentligen bara sova vidare men det är nog lika bra att vara vaken nu resten av kvällen så jag kan sova inatt. Såå nu blev det här världens längsta inlägg, men jag har ju varit den sämsta på att uppdatera. Jag tänkte göra ett inlägg sen när jag blir lite piggare och titta tillbaka lite på mitt år i LA. Så ni får kika in här sen igen. Kraaam ♥
 
LADREAM | |
Upp