DECEMBER, 6, 2014.

Hej bloggen! Det har ekat lite tomt här i några dagar men nu är jag tillbaka. Skolan tog mycket kraft av mig den här veckan. Tror inte jag hade en kväll utan en hemsk huvudvärk som spökade. Nästa vecka har jag 3 kurser av 5 som avslutas så det känns otroligt skönt. Jag har final i boxningen, sen har jag final i min engelska kurs som jag och Kim läser online och sist har jag final i min counseling klass. Då återstår bara min engelska kurs som jag läser på skolan och sport psykologin. Nice! I torsdags firande vi in helgen med ett besök på 1oak med tjejerna som sen avslutades med en efterfest uppe i hillsen. Med andra ord ytterligare ett fint hus med den sjukaste utsikten över hela LA. Vill också bo där.. Om 2 veckor exakt sitter jag vid den här tiden hemma hos min mamma tillsammans med min underbara vänner, familj och hundar! Det är kärlek det. Ikväll ska vi nog på en hemmafest uppe i hillsen, det kommer nog bli kalas. Nu ska jag fixa frulle! Puss & kram.
 
LADREAM | |
#1 - - Mamsen:

Snart är du här <3

…varför ska alla yngre tjejer göra pussmun mot kameran?! Bara en fundering… ;-)

Svar: jaa snart <3 haha, jaadu, för vi vill antar jag ;) PUSS
Felicia Österberg

#2 - - Moster:

Äntligen en ny blogg...lusläser...och VÄLKOMMEN hem!

Svar: Jaaa, det har varit lite tomt på sistone.. Kul att du fortfarande läser :) snart ses vii! kraaam
Felicia Österberg

Upp