DECEMBER, 7, 2014.

Inte varje dag man får vara med om soluppgången från denna vinkeln. Ganska så magiskt. Vi tog oss till våra nyfunna vänner uppe i hillsen för en hemmafest. Det var minst sagt galet men at the same time väldigt väldigt roligt. Klockan 6-7 på morgonen kände vi att det var dags för oss att kasta in handduken och dra oss hemåt. Men bara efter några timmar sömn vaknade vi igen. Pigga och glada, fast vi har stannat i sängen hela dagen. Så det ska vara på en söndag minnsan! Jag tänkte precis dra på en film och vila lite mer innan jag måste duscha och fixa lite läxor inför imorgon. Imorgon ville ena min klasskompis att vi alla skulle vara i skolan kl 07 för att diskutera vårt final project... Jag vette f*n om jag kommer palla det. Vi får se! Jag ska göra mitt bästa. Hoppas er helg har varit toppen! Tänk att nästa helg är min sista helg någonsin i LA. Så himla bäst men samtidigt lite läskigt och nervös. På återseende mina vänner!
 
LADREAM | |
Upp