JANUARY, 1, 2015.

2015. Kan ni tänka er?! Jag har så svårt att förstå att ett helt år har flygit förbi, ett helt år spenderat nere i LA, även några veckor på resande fot till andra stater. Fan vad jag är stolt över mig själv som klarade av det. Och jag kan med hela mitt hjärta säga att det har varit det bästa året i hela mitt liv. Men jag kan lova er att det har varit tufft. Det har varit riktigt tufft ibland, hemlängtan och allt annat som ibland går fel i livet har blivit 100 gånger värre och jobbigare just för att man är så långt ifrån sina nära och kära. Men herregud vad jag har funnit nya vänskaper, önskar att vi verkligen fortsätter att hålla kontakten. Självklart saknar jag LA på ett sätt, men kan inte se mig själv åka tillbaka och bo där igen. Men hälsa på det är redan givet. 100 %. Längtar redan! Jag tänkte som sagt göra ett längre inlägg någon dag om mitt år borta, det tar längre tid än tänkt. Först så slutade vårt wi-fi hemma hos mamma fungera och sen har livet kommit ivägen bara. Det kommer, det lovar jag. Ska bli kul att gå igenom alla bilder och summera allt. 
 Tack LA för det här året.  ♥
 
 
LADREAM | |
Upp