JANUARY, 2, 2015.

Jultider, det är allt mysigt det. 3 julaftnar hann jag med det här året. Vilken tur jag hade! Fick träffa större delen av släkten på mammas och pappas sida. Höjdpunkten var nog allt att få träffa min nya lilla kusin Vilmer. Vilken liten glädjekille! Världens sötaste och gladaste. Men julmaten tröttnade jag på efter första julbordet och det gör mig inte alls mycket att det är ett år kvar till nästa, hehe. 
 
Mysiga kalla promenader har jag även hunnit med. Ungefär 30 graders skillnad har det varit mellan Sverige och LA, lite skillnad känner man ju.. Haha. Men det är allt vackert med snö och is även fast det är kallt. På bilden precis här över har någon av mammas valpköpare fångat mig och två godisglada tjejer på bild. Den dagen kom till ca 30 hundar tillsammans med hussar, mattar osv hem till mamma för att tillsammans gå på en långpromenad och umgås. Härligt va?! Hundar precis överallt. Men det gillar vi. 
 
Lite kompismys har det såklart också blivit. Jag drog iväg en sväng till Sabina i Flen för att ta igen lite förlorad tid. Lika mycket skratt och glädje som vanligt. Dagen efter det blev det en sväng till Nyköping till Maja och Fredric och deras otroligt fina lägenhet (bilden ovan). Lika mysigt och roligt var det där! Som jag har längtat efter att få umgås med mina älskade vänner. 
 
Dagen innan nyårsafton tog jag tåget till Norrköping helt ensam för att panikshoppa. Jag hittade en outfit på rean som fick duga som nyårskläder. Elin kom även med tåget från Stockholm till Norrköping för att spendera ett par timmar på stan med mig, och senare tog vi tåget tillsammans hem till mamma igen. Och till den stora dagen, nyårsafton! För första gången på flera år spenderade jag min nyårsafton i Katrineholm. Men det kändes som det rätta i år och som jag hade rätt. Vilken perfekt kväll det blev. Maten var helt gudomlig och sällskapet var det inte alls fel på heller. Glada var jag och Elin imorse när vi vaknade och mådde bra för en gång skull. Och ett extra plus till min mamma som hade bakat bröd till oss också. Det blev en perfekt första frukost på detta år. Nu jävlar, ett nytt år, klart jag måste sträva efter att slå mitt förra år. Drömmer om att resa mycket och skaffa mig ett riktigt bra jobb! Vill samtidigt söka in till polishögskolan och så skulle jag vilja träffa en kille. Kanske är på tiden. Lite kärlek är ju aldrig fel. Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. Försöker få ordning på allt. Steg 1 - skaffa jobb. Steg 2 - flytta tillbaka in i lägenheten igen. Steg 3 - forma ett liv igen. 
Japp. Det var allt från mig för nu. Återkommer snart igen om inte en jädra massa annat kommer ivägen. Hoppas inte. KRAM ♥
 
LADREAM | |
Upp