JANUARY, 5, 2015.

I fredags fick jag äntligen träffa lilla prinsessan Melodie som är Madickens och Mattias dotter. Lilla tjejen hade bråttom ut till världen och kom en hel månad för tidigt till världen. Men så välkommen hon var! Så liten och såå söt. På bilder ser hon betydligt större ut än vad hon är. Ni kanske förstår lite på bilden där min hand är med, min hand ser ju ut som en jättehand! På kvällen startade jag en kväll med mamsis i soffan men fick senare ett samtal av Andrea att hon hade lite folk över hos henne. Så jag fick skjuts av mamma in till stan och så gick jag ut tillsammans med dom. Det var jättekul och jag fick även träffa lite vänner från Flen. I lördags skulle jag bara skjutsa mamma ut till en 60 årsfest men blev kvar där hela kvällen tills det var dags för mamma och mig och åka hem igen. Väldigt trevligt! 
 
Igår gick jag och Maja på Katrineholmsrevyn, den var kalasbra. När den var slut så mötte vi upp Andrea och tog en fika och fortsatte sen för en liten solning på solariumstället bredvid. Kvällen spenderades på restaurang med Emma, Julianna, Carro och Maja. Mys! Idag var en gammal klasskompis förbi här hemma för hon ville att hennes hund skulle få träffa lite andra hundar, så mamma, jag och Jennifer tog en promenad ut i skogen med alla hundar. Nu nyligen kom jag hem från en liten visit på stan där jag träffade Julianna och Anton och sen blev det en lunch med Bea och Jacob. Ikväll blir det förmodligen en utgång tillsammans med några fina tjejer. Sen imorgon bär det av mot Stockholm igen. I Stockholm blir jag nog kvar ett tag tills allt har ordnat sig. Längtar lite måste jag säga, har saknat mitt Stockholm ♥
 
LADREAM | |
Upp